נפתחה ההרשמה להגרלה החמישית של דירה בהנחה

צבי טסלר No Comments on נפתחה ההרשמה להגרלה החמישית של דירה בהנחה

הבוקר נפתחה ההרשמה להגרלה של 'דירה בהנחה' במסגרתה יוגרלו כ-7,037 יחידות דיור ב-17 יישובים ברחבי הארץ. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מאי

בניין דירות • אילוסטרציה צילום: אלון קניג, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מודיעים כי ההרשמה להגרלה החמישית של דירה בהנחה נפתחה הבוקר (ראשון) ותיסגר ביום ראשון ה-7.5 ט"ז באייר בשעה 23:59. ניתן להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום חמישי ה-20.4, כ"ט בניסן.

הבוקר נפתחה ההרשמה להגרלה של 'דירה בהנחה' במסגרתה יוגרלו כ-7,037 יחידות דיור ב-17 יישובים ברחבי הארץ. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מאי. הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף.

יצויין, כי כ- 1,100 יח״ד נוספות שהיו אמורות להיכנס להגרלה, יכנסו להגרלות הבאות, עם סיום ההליכים בעניינם.

כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: ״ההגרלה שנפתחה היום להרשמה, היא הראשונה מתוך אלפי דירות שאנו מתכננים להגריל בשנה הקרובה במגוון יישובים בכל רחבי ישראל ולכלל האזרחים. אנו רואים את הנתונים שמתפרסמים ומבינים כי על מנת להמשיך ולראות ירידה במחירי הדירות, יש להמשיך ולדאוג להגדלת ההיצע ולהתחלות הבנייה, וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות. נאפשר לזוגות הצעירים ולמחוסרי הדיור, דיור בר השגה בהנחה משמעותית בכדי שאזרחי המדינה יוכלו לבנות את עתיד משפחתם".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: ״ההגרלה שנפתחה הבוקר מהווה צעד ראשון מתכנית אסטרטגית רחבה שנציג בקרוב. נתוני הלמ״ס מצביעים על כך שמחירי הדירות הינם במגמת ירידה ואנו מבינים כי בסביבה בה הריבית משתנה, עלינו לייצר פתרונות מגוונים שישמרו על קצב השיווקים והתחלות הבנייה. מטרתנו להעניק לזוגות הצעירים בישראל קורת גג ראויה ויציבה בהנחה משמעותית ונמשיך לעבוד בכדי ששנת 2023 תהווה שנת מפנה בתחום הדיור״.

מנהל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: "רשות מקרקעי ישראל מאחלת הצלחה לזוגות הנרשמים להגרלה הנפתחת היום לזכאים במסלול ״דירה בהנחה". גם השנה בהתאם למדיניות הממשלה יימשכו תוכניות ההנחה ומגוון ההטבות בפתרונות דיור בר השגה למשפחות וצעירים חסרי דיור בפריסה ארצית רחבה. הרשות תמשיך לספק פתרונות דיור והקצאת קרקעות בהתאם לצרכי המשק ויעדי הממשלה״.

נציין כי על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התוכנית. עבור מי שלא יכול להירשם באופן מקוון יכול להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

כאמור, האפשרות להנפיק אישור זכאות תהיה פתוחה עד ליום חמישי ה-20.4, כ"ט בניסן, ולאחר מכן לא תתאפשר הנפקה עד לסגירת ההרשמה להגרלה.

עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות של "דירה בהנחה"- 240 ₪. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה, אם אישור הזכאות בתוקף אין צורך להנפיק שוב.



0 תגובות